سرما و بارش برف ادامه دارد | دانش آموزان این دو استان فردا چهارشنه 9 اسفند خانه نشین شدند

بارش برف و یخبندان شدید در برخی از نقاط کشورمان موجب شد تا مدارس در مقاطع مختلف تعطیل و ساعات آغاز به کار ادارات با تغییر همراه شود.
سرما و بارش برف ادامه دارد | دانش آموزان این دو  استان فردا چهارشنه 9 اسفند خانه نشین شدند
کد خبر : ۵۸۵۳۲

بارش برف و یخبندان شدید در استان های البرز، خراسان شمالی و مرکزی، مدارس و آغاز کار ادارات این سه استان را با تغییراتی همراه کرد.

وضعیت مدارس و ادارات کرج در روز چهارشنبه

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و‌ متوسطه اول استان در روز چهارشنبه  ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

ادارات خراسان شمالی با تاخیر آغاز به کار می کندد

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: فعالیت ادارات خراسان شمالی تا اطلاع بعدی باهدف کنترل مدیریت مصرف گاز با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. همچنین گاز مصرفی ادارات، نهادها، مراکز عمومی دولتی و سازمان‌های عمومی به طور کامل محدود شده و از سوخت‌های جایگزین و دیزل ژنراتور برای تأمین انرژی استفاده کنند.

غلامرضا شفیق، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: مدارس خراسان‌شمالی فعال بوده و هیچ محدودیتی اتخاذ نشده است.وی گفت: تاکنون هیچ تصمیم بر تعطیلی، تاخیر در شروع کلاس‌ها و یا محدودیت برای مدارس اتخاذ نشده و شروع مدارس طبق روال عادی خواهد بود.مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بااشاره به اینکه محدودیت‌های اعمال شده در خبرها صرفاً برای ادارات است، افزود: هرگونه تغییر در این تصمیم اطلاع رسانی خواهد شد.

تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان مرکزی غیرحضوری است

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود. همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر